Op eiser Websäit gin Cookies verwend. Déi droen zur allgemenger Verwendung, der Funktionalitéit an de Performancen bäi. Wann Dir d'Navigatioun poursuivéiert, dann akzeptéier Dir automatesch d'Cookies op eisem Site.
OK
 
Äre Caddy
Just nach 29,00 € fir gratis Liwwerung
Liwwerkäschten
0
Total
0
Zu Ärem Caddy
 
EN
LU
DE
FR
 
Hotline: +352 28 83 64-1
LU | DE | FR

World's Best Cat Litter

Obwohl Mensch und Katze bereits seit Jahrhunderten Weggefährten sind, ist die Geschichte der Katzenstreu relativ jung. Erst 1947 wurde Streu aus Tonmineralien eingeführt, welche seinerzeit allerdings noch keine Klumpen bildete. In den 70er Jahren kam dann erstmals eine klumpende Streu aus Tonmineralien auf den Markt.

Im weiteren Bestreben, das Produkt zu perfektionieren, trieben wir unsere Forschungen voran und fanden die optimale Lösung in der Natur: das Maiskorn bildete fortan die Basis unserer Produktentwicklung.

 
 

All Produkter vun dësem Hiersteller

Keng Produkter vun dësem Hiersteller.

Gitt méi iwert Äert Hausdéier gewuer
 


Abonnéiert eisen Newsletter